Goede feedback is een cadeau! Wat de inhoud ook is.
In sommige situaties helpt u de persoon om zich bewust te worden van zijn kwaliteiten en sterke punten. U moedigt hem aan om vol te houden. Dit helpt hem zijn gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen te verbeteren.
In andere gevallen is feedback nodig om verbeterpunten vast te stellen. U helpt de persoon dan om zijn gedrag en houding aan te passen of te veranderen…
Het geven van feedback is vandaag de dag nog belangrijker.
Werknemers zijn geïsoleerd, afgesneden van een deel van de informatie, uitwisselingen zijn beperkt. Ze moeten alleen werken. Het is belangrijk dat u hen geruststelt en dat u hen regelmatig feedback geeft.
Om ervoor te zorgen uw feedback echt als een cadeau wordt geaccepteerd, moet u deze zorgvuldig formuleren.
Face-to-face of online?
Beide
Niveau
1
Voorkennis
Geen
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die feedback moet geven aan collega’s of werknemers.
Doelen
Door het volgen van deze opleiding wordt uw feedback een echte hefboom voor ontwikkeling en motivatie voor uw medewerkers en de mensen om u heen.
Gedetailleerd programma
- Zelfdiagnose: Uw comfortniveau in verschillende feedbacksituaties
- Het ontdekken van de uitdagingen van feedback bij telewerken
- Begrip hebben voor wat er bij de ander speelt
Het in praktijk brengen van eenvoudige en doeltreffende technieken om, op afstand, in staat te zijn om:
- Uw feedback te formuleren
- Feedback te vragen
- Negatieve feedback te ontvangen
Duur
3 uur